FORMULA MARKETING

מציגים :

אדריכלי השיווק הדיגיטלי

מסלול הלימוד המקיף להכשרת ה-Top Notch של מנהלי השיווק והפרסום הדיגיטלי.

בכל שנה יש עליה של עשרות אחוזים בביקוש למנהלי שיווק ופרסום.
שנה שעברה, היתה צמיחה של לא פחות מ-47% אחוזים בביקוש,
והמקצוע כבר נכנס לרשימת המקצועות המתחזקים מדי שנה של ענקית העבודות אול-ג'ובס.
בכל רגע נתון יש מעל 4,000 משרות פתוחות בתחום.

בכל שנה יש עליה של עשרות אחוזים בביקוש למנהלי שיווק ופרסום. שנה שעברה, היתה צמיחה של לא פחות מ-47% אחוזים בביקוש, והמקצוע כבר נכנס לרשימת המקצועות המתחזקים מדי שנה של ענקית העבודות אול-ג'ובס.
בכל רגע נתון יש מעל 4,000 משרות פתוחות בתחום.

למה המקצוע כל כך נחשק ?

בשנתיים האחרונות מיליוני עסקים וחברות העבירו פעילות לדיגיטל, הקימו חנויות אינטרנטיות לראשונה, והוציאו תקציבי ענק (ליתר דיוק מעל 4.5 מיליארד דולר) על קידום באינטרנט. 

ועם ההשקעה הגוברת של המשק בפרסום ושיווק אינטרנטי, כך גובר הצורך לאנשי דיגיטל מעולים, שידעו לקדם עסקים, לבנות אסטרטגיות שיווקיות ולהיות חלק מהצמיחה של העולם החדש.

שיווק דיגיטלי הוא ההזדמנות שלכם לפתוח אינספור דלתות בשוק העבודה, ולהשתייך למקצוע חופשי, צומח ובעל אינסוף אפשרויות.

מה לומדים במסלול "אדריכלי השיווק הדיגיטלי"?

99% מהמרצים בתחום לא עובדים בזה בפועל.
אצלנו זה לא המצב

המרצים שלנו הם אנשי שטח עם קשרים בתעשיה, המגייסים בעצמם מנהלי שיווק דיגיטלי ואנשי PPC באופן קבוע. 
הם בעלי חברות וסוכנויות פרסום ושיווק שיודעים להוביל אתכם להצלחה בתפקיד.

דריה כהן
מייסדת שותפה, יזמית אינטרנטית, מומחית Facebook ומרצה לפרסום ממומן ב-Facebook ו-Instagram
אורן שינה
מייסד שותף, יועץ שיווקי, מומחה קופירייטינג ומרצה ל-Outbrain, שם מריץ בשנים האחרונות שיווק במסגרת השקות ענק בתחומים שונים.
יעל סבו
מייסדת סוכנות הדיגיטל Yaya Social, מחלוצות השיווק בטיקטוק בארץ, מלווה עסקים בתחום השיווק האורגני (פאשן אקדמי, באולינג ישראל, גולד ליין, מיסטיק, דולצ'ה ועוד)
דודו קגן
מייסד כגן מדיה בע"מ , מומחה Google, אחראי לקמפיינים של חברות הריטייל הגדולות בארץ, מרצה ל-Google Ads ו-Google Analytics
שגיא שני
מייסד SmartUp , מומחה אוטומציה, ממובילי מהפכת אוטומציית הוואטסאפ, מרצה לאוטומציה שיווקית
Previous slide
Next slide

המסלול מכשיר אתכם להיות :

למה ללמוד אצלינו ? שאלה טובה.

בפורמולה מרקטינג, הבנו ממזמן שקשה מאד להתבלט ולצמוח בקצב בו צומח השוק, כאשר לומדים תאוריות ולא מיישמים אותן בפועל עוד במהלך הלימודים.

כאנשי שטח, אנו רואים מדי יום בוגרים שמסיימים לימודי שיווק ופרסום דיגיטלי אך לא יודעים כיצד להשתלב בשוק העבודה ונוסף לכך, לא מרגישים ביטחון בכלים ובידע שקיבלו במהלך הלימודים.

לכן, החלטנו להוסיף להכשרה שלנו את החלק שישנה את פני המשחק בלימודי השיווק הדיגיטלי בארץ.

התלמידים של מסלול “אדריכלי השיווק הדיגיטלי” יכנסו לתקופת סטאז’ מיד בסיום החלק הראשון של ההכשרה.

בתקופת הסטאז’, הלוא היא החלק השני של ההכשרה, הם יעבדו עם עסקים אמיתיים, עם תקציבים אמיתיים, שיצוותו להם מטעם המכללה.

וכך, במשך שלושה חודשים, התלמידים ינהלו לעסקים את הקידום ברשתות החברתיות, בגוגל ובאאוטבריין, ע”פ כלל הכלים שקיבלו בקורס ובחניכה מלאה של אנשי מקצוע.

תקופת הסטאז’ נותנת לתלמידים את היכולת ללמוד מתוצאות ולשפר את היכולות שלהם בפועל, לצאת עם ניסיון והצלחות קודמות, ולא רק ללמוד להקים קמפיינים דיגיטליים.

חוץ מהסטאז', כדאי גם ללמוד אצלנו כי :

רוצים לקבל פרטים נוספים על הקורס?

מי מתאים למסלול האדריכלים ?

צעירים שרוצים לרכוש מקצוע חדשני ומתקדם

אנשים המעוניינים בשינוי כיוון לתחום מתגמל וחופשי

אנשי שיווק דיגיטלי שרוצים להתמחות בפלטפורמות נוספות ולהעמיק את הידע

המחזור הקרוב תכף מתחיל והמקומות מוגבלים.

השאירו פרטים בטופס ויועץ לימודים יחזור אליכם לפרטים והרשמה:

נגישות