בשנתיים האחרונות מיליוני עסקים וחברות העבירו פעילות לדיגיטל, הקימו חנויות אינטרנטיות לראשונה, והוציאו תקציבי ענק (ליתר דיוק מעל 4.5 מיליארד דולר) על קידום באינטרנט.
ועם ההשקעה הגוברת של המשק בפרסום ושיווק אינטרנטי, כך גובר הצורך לאנשי דיגיטל מעולים, שידעו לקדם עסקים, לבנות אסטרטגיות שיווקיות ולהיות חלק מהצמיחה של העולם החדש.
שיווק דיגיטלי הוא ההזדמנות שלכם לפתוח אינספור דלתות בשוק העבודה, ולהשתייך למקצוע חופשי, צומח ובעל אינסוף אפשרויות.
המרצים שלנו הם אנשי שטח עם קשרים בתעשיה, המגייסים בעצמם מנהלי שיווק דיגיטלי ואנשי PPC באופן קבוע.
הם בעלי חברות וסוכנויות פרסום ושיווק שיודעים להוביל אתכם להצלחה בתפקיד.
בפורמולה מרקטינג, הבנו ממזמן שקשה מאד להתבלט ולצמוח בקצב בו צומח השוק, כאשר לומדים תאוריות ולא מיישמים אותן בפועל עוד במהלך הלימודים.
כאנשי שטח, אנו רואים מדי יום בוגרים שמסיימים לימודי שיווק ופרסום דיגיטלי אך לא יודעים כיצד להשתלב בשוק העבודה ונוסף לכך, לא מרגישים ביטחון בכלים ובידע שקיבלו במהלך הלימודים.
לכן, החלטנו להוסיף להכשרה שלנו את החלק שישנה את פני המשחק בלימודי השיווק הדיגיטלי בארץ.
התלמידים של מסלול “אדריכלי השיווק הדיגיטלי” יכנסו לתקופת סטאז’ מיד בסיום החלק הראשון של ההכשרה.
בתקופת הסטאז’, הלוא היא החלק השני של ההכשרה, הם יעבדו עם עסקים אמיתיים, עם תקציבים אמיתיים, שיצוותו להם מטעם המכללה.
וכך, במשך שלושה חודשים, התלמידים ינהלו לעסקים את הקידום ברשתות החברתיות, בגוגל ובאאוטבריין, ע”פ כלל הכלים שקיבלו בקורס ובחניכה מלאה של אנשי מקצוע.
תקופת הסטאז’ נותנת לתלמידים את היכולת ללמוד מתוצאות ולשפר את היכולות שלהם בפועל, לצאת עם ניסיון והצלחות קודמות, ולא רק ללמוד להקים קמפיינים דיגיטליים.